reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Nosáľ

Ján Nosáľ

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión - chcem skúsiť písať o veciach ktoré ma zaujmú Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ivan Nádorovič Googlovič

Ján Nosáľ

Ivan Nádorovič Googlovič

Milá moja krajina, čuduj sa svete, sme asi jediná krajina na tejto planéte, ktorej prezident nevie čo je to Google. Neviem ako Vy, ale ja sa za to tak trochu hanbím. Povedal som si však, prečo keď už slzy, tak nech cez smiech.

  • 15. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Zadubenosť alebo prečo je čas odísť

Ján Nosáľ

Zadubenosť alebo prečo je čas odísť

Babka s prešedivenými vlasmi odfarbenými namodro si niesla domov ťažkú indickú tašku s paradajkami, zemiakmi a s ktovieeštečím. Chlapík s červeným nosom sa nevedel dočkať, kedy si bude môcť dopriať malé pivo a poldeci vo svojom obľúbenom bufete u Sedliaka. Upachtená staršia pani s krátkymi umastenými vlasmi a Billa igelitkou sa ponáhľala do práce. Dve mladé študentky boli zaryté v dialógu typu „čo bolo na zápočte“. Dedko s barlou ledva odfukoval a bol rád, že je rád.

  • 14. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nech žije konzum a komercia alebo slúchadlá Monster Beats čo zaujmú

Ján Nosáľ

Nech žije konzum a komercia alebo slúchadlá Monster Beats čo zaujmú

Áno... Nechal som sa ovplyvniť masovou kultúrou ťažkého konzumu. Nosia ich takzvané, niekedy aj samozvané "celebrity a tak som si ich zaobstaral aj ja. Reč je o slúchadlách Monster Beats Studio High Definition Isolation by Dr. Dre.

  • 28. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 63
Štipendiá pre rómskych študentov alebo čo ak by to bolo naopak?

Ján Nosáľ

Štipendiá pre rómskych študentov alebo čo ak by to bolo naopak?

Pred časom, nie je to až tak dávno som si na internete hľadal štipendium na štúdium v zahraničí a našiel som (aspoň pre mňa) vysoko zarážajúcu informáciu.

  • 27. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Lístky na MS 2011, alebo hlavne, že sme šťastní a širokí!

Ján Nosáľ

Lístky na MS 2011, alebo hlavne, že sme šťastní a širokí!

Jedného krásneho dňa, bolo to konkrétne 1. februára 2011 som sa zobudil, mohlo byť tak pol desiatej ráno. Bol síce pracovný deň, ale komu je lepšie ako študentovi po skúškach, že? Nemal som toho veľa na práci. Nejaké vybavovačky, trebalo vybaviť objednávky z e-shopu, ale nič extra.

  • 1. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
reklama
SkryťZatvoriť reklamu