reklama

Nech žije konzum a komercia alebo slúchadlá Monster Beats čo zaujmú

Áno... Nechal som sa ovplyvniť masovou kultúrou ťažkého konzumu. Nosia ich takzvané, niekedy aj samozvané "celebrity a tak som si ich zaobstaral aj ja. Reč je o slúchadlách Monster Beats Studio High Definition Isolation by Dr. Dre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

Nosia ich hudobníci ako Will-I-Am, Dr. Dre, Gwen Stefani, nejaké tie seriálové hviezdičky, chalani čo trafia do koša prakticky odvšadiaľ a v neposlednom rade už aj ja.

Takže prejdime k samotnej recenzii.

Obal a obsah krabice:

Podľa môjho názoru veľmi kvalitne prepracovaný. Krabica cca 30 cm vysoká so štýlovým dizajnom. Tvorcovia si asi povedali, že patrilo by sa, keď za slúchadlami budú stáť známi ľudia čo udávajú štýl. A toho som sa pravdu povediac najviac obával. Priznajme si to... Ak za nejakým produktom stoja známi ľudia jedná sa väčšinou o produkty, ktorých cena je prestrelená a kvalita nedosahuje úroveň, ktorú by mala dosahovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo sa týka obsahu, k slúchadlám sú priložené káble, prípojka k iPhonu (ktorú ja nevyužijem, keďže jablkové produkty veľmi neuznávam) a pár konektorov, ktoré sa hodia asi hlavne pre hudobnícky profesionálnejšie zameraných.

Zvuk:

Keď som si ich nasadil, tak som ostal v nemom úžase. Monster Beats boli a dúfam, že aj dlho budú moje prvé "drahšie" slúchadlá a je to poznať. Zvuk je neporovnateľne lepší ako ten, na ktorý som bol zvyknutý. Separácia jednotlivých zvukov je úžasná. Rezonancia vo vyšších tónoch je neskutočne čistá. Čo ma trochu zarazilo je "presakovanie" zvuku. Napr. v autobuse to môže byť iným cestujúcim nepríjemné, keď im tam robím disko a na Tiesta by si mohol tancovať ešte aj šofér. Poteší aj "mute" tlačidlo, ktorým môžem stíšiť hudbu kebyže sa so mnou čisto náhodou chce niekto rozprávať

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dizajn:

Dizajn nie je dychvyrážajúci, ale povedal by som, že Monster Beats majú štýl a vidno, že si na ňom tvorcovia dali záležať. Čo sa týka farby je na výber čierna a biela.Veď posúďte sami.

Cena:

Cena sa pohybuje od 220 EUR vyššie, našiel som ich aj za 189 EUR - TU

Podľa mňa je však veľmi primeraná kvalite.

Niečo na záver:

Kúpu rozhodne nebanujem, kvalita je podľa mňa nad očakávanie super a myslím si, že je len otázkou času, kedy sa tieto slúchadlá pretlačia ešte viac na slovenský trh.

A určite radšej tieto:

Ako tieto:

Ján Nosáľ

Ján Nosáľ

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milión - chcem skúsiť písať o veciach ktoré ma zaujmú Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu